Alla inlägg under april 2010

Av Ulrica Petersson - 28 april 2010 14:45

Idag blir min minsta 6 år. tänk va tiden ha gått fort å i höst börjar hon lekis.
hade kalas i söndags å fick hon 1 bok med Max, 1 bok där hon ska lära sig bokstäver, Klänning, tunikor, tights, piratbyxa, trosor, Pet shop, hårspännen, strumpor, byxor..
Idag kommer min äldre bror med familj å ska fira som att de inte kunde vara med i söndags.
ut av oss fick hon: 1 bok om bokstäver å 1 om siffror, ryggsäck, gympa påse in för skolan, 3 klänningar, piratbyxa, 2 olika set med petshop, trosor, strumpor...
sen vet ja att hon får 1 set med petshop å 1 petshops hus av bror å dem. så här ä det en som kommer att vara över lycklig efter 4...


sen så fick ja ju min mobil för 2 veckor sedan ä helt kanon nöjd med den. å det ä så bra med en stegräknare. blir så himla möe roligare att gå ut å gå..


va ha hänt här annars idag. jo jag jobbade mellan 7:30-12 då va gubben hemma som att barnen ha haft feber å inte kunde gå till skolan. sen så när ja kom hem så stack han till jobbet. så himla smidigt när man kan ta halva dagen var. så vid 6 idag på morgonen väckte vi barnen för att gratta lillan. hon blev så himla glad. så nu ska ja bara dammsuga här sen så ä det klart tills de kommer vid 4. ska ta upp lite bullar med..
sen så få man se va som händer.


imon ska ja ringa lite samtal å kolla upp lite saker.


nähä nu ska ja ta mig lite cappuccino här å en cigg innan dammsugaren kommer fram...


ha det så gött kram /ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards