Alla inlägg under maj 2010

Av Ulrica Petersson - 26 maj 2010 20:00

ska man man lillan till jkpg. hon ska operera halsmandlarna. första gången hon sövs så man ä lite nervös men det har ju gått bra med hennes storasyster. så det bli upp dit å sen hem när hon ä pigg. så det bli nog inte till att stanna kvar..

har varit massor så man ha inte orkat skriva här inne. ..


freedag den 21 hade lillan barnkalas. lagom till att det va slut så började det åska regna. sen lite när det va över så råkade min brors flicka få en av mina stora porslinsfigurer i huvdet så hon fick åka till läkaren å limma.. sen så ha de varit sommarfest på dagis där alla 6 åringar fick en hejdå present. så nu känner man att det närmar sig för lillan att börja lekis. sen ha man jobbat lite. så himla gött. ska jobba natt i helgen. ska bli roligt.


åskat ha det gjort massor här men det ä så härligt att kunna sitta på altanen å lyssna å titta.


i lördag hade vi vuxna (jag, min man, bror å svägerska) en helkväll utan barn. vi grillade å spelade både kubb å ludo. det blev många skratt å vi satt ute hela kvällen. så vid 1 tiden på natten gick ja å gubben min in...


nähä nu ska ja se till att lillan blir klar i duschen. ´hon måste ju både dusch i dag å imon på morgonen.. så det bli upp tidigt ....


ha det så gött
kram/ ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards