Alla inlägg under maj 2012

Av Ulrica Petersson - 28 maj 2012 14:16

Just nu kan jag lova. Det händer lite för möe här nu för att man ska orka vara social mot andra. Men som sagt så finns det saker man slåss för med näbbar å klor, å det kan ingen ändra på. Bara att hoppas att andra gör det oxå. Kan säga att en person i min närvaro har blivit sviken för många gånger för att fixa det flera gånger till.

Men ja kommer att finnas där hela tiden sen att det tar på mina krafter det bry jag mig inte om, men man undrar hur mycket endel ska behöva stå ut med i sitt liv...

 

Ikväll ska man på klassfest för Julias klass sen nästa vecka är det Tindras klass. Moa har ju ingen då hon slutar 6:an... Har även ett möte inbokat denna vecka...

 

På fredag åker Moa på skolresa kommer nog att bli en härlig resa för dem, de ska till Liseberg....

 

Det finns så möe man skulle vilja skriva men det få bli i dagboken istället. Känns så fel att dela det här ute då det bara drabbar andra å det är så lätt att allt blir fel å tolkas på fel sätt...  så nu ska jag försöka skriva ner alla mina tankar där istället...

 

Men jag hoppas å vet att allt kommer att bli bra tillslut...

 

/ ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards