Alla inlägg under mars 2012

Av Ulrica Petersson - 16 mars 2012 20:12

Shit va tiden går fort, men det har varit möe jobb som tur är.. Man tar så möe man kan när man får sms om jobb. Sen så har det varit en massa farande med Moa oxå å hennes hand. Hon har nu haft en skena i snart 2 veckor men det värkar inte hjälpa så vi få se va de säger på måndag då de skulle ringa å kolla. Annars är det lugnt nu, innebandyn är slut men snart drag fotbollen igång så då blir det att fara på det istället, men så länge Julia har nått att göra så är det bra. Moa har inget jätte intresse för något av det, så hon är väl lik mig kan jag tänka mig.. Tindra gillar innebandy så det få hon hålla på med så länge hon vill...

Imon är det vägning igen, sist ja va för 2 veckor sedan så stod jag still, men det har varit så möe här så man har inte mått så jätte bra så risken finns att det inte kommer att se så bra ut på vikten denna gången. Men man få väl hålla tummarna att det går åt rätt håll iallafall sen om det inte är så möe spelar ingen roll...


Sen jag skrev sist så har vi hunnit med att fira min pappa å barnens kusin amanda som ar fyllt år, lilla amanda blev så glad för sitt Nintendo DS å spelen så nu tjötar tindra om att hon oxå vill ha ett så det få bli så...


Nu ska ja kolla på tv en stund.

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards