Alla inlägg under april 2011

Av Ulrica Petersson - 19 april 2011 01:00

Nu ä det ett tag sedan man skrev här men har inte haft någon lust till att blogga...


Men nu börjar det hända lite, Moa har fått en tid  spec.läkare i Kalmar så vi ska åka dit den 17 maj: Som tur ä så kör svägerskan ner mig å Moa som att Julia fyller år den dagen...


Just nu ä det påsklov å ja sitter å jobbar natt, ska jobba en natt till sen på onsdag är jag ledig, går av kl 7 på onsdag morgon. Sen jobbar jag torsdag kväll...


Våren är på väg å dax att börja röja i trädgården, ska gräva upp lite land har ja tänkt men som sagt så ska man inte lova något för allt kan ju hända....


Händer massor just nu så man vet inte va man ska skriva, finns så himla möe men jsut nu så orkar ja inte..... Sitter här å nästan somnar så ja måste få ta å göra nått som få igång mig lite så att man inte somnar... Sen om lite mer än 6 timmar ska ja få sova  fram till halv 4 tiden....


Ha det så gött

/ Ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards