Alla inlägg under september 2010

Av Ulrica Petersson - 30 september 2010 15:30

Idag har ja börjat käka chili burn, så nu ska vi se om det ä så bra som andra säger... Har nästan provat allt för att gå ner ivikt men inte ä det möe man går ner men nu så... En sak ha ja lärt mig att man ska tro på det men gör så funkar det så nu tro ja 100% på att dessa ska hjälpa mig. Men så ska ja även öka ut min motion med tänkte ja... Ja går melllan 7000-10000 steg om dagen nu mot innan för ca 2 månader sedan gick ja max 2000 steg... Så nu ska dessa tabletter hjälpa mig å ja ska ut å gå...


Jobbar så mö ja kan å lillan ha börjat i skolan å det går bra.. Hon har även varit å tagit hål i öronen ås himla söt blev hon...


Ska även börja sälja doftljus mm igen, ska iväg på min första visning nu i oktober, ha inte haft en visningen sen ja skadade foten i december förra året... Så man få ta å öve lite igen, ska även ha ett party här hemma i november.... Ska bli roligt att festa till det efter sen...


Sen ha ju innebandyn dagit igång med nu så snart ä barnen å gubben borta 1 dag varje helg så då blir Tindra å ja själva hemma... Få se va vi kan hitta på.. Lite svårt att åka bort när ja inte ha körkort..


Nu ska ja sätta fart här... / Ullizz

Av Ulrica Petersson - 14 september 2010 23:15

Här ha det inte hänt så möe mer än att Julia å Tindra ha varit sjuka å Tindra käkar pencelin...


I lördags va vi å 40 års fest, hade en liten förfest här hemma sen va vi på en kanon kul kul fest.. Tack F för att vi fick komma.. Vi va nästa alla från Jobbet här, sen ställde min lillebror upp som chaffis... 2 vändor fick han köra men det gick ju det med... Hon blev jätte glad över det vi hade köpt till henne....


Ha lite jobb inbokat med möe korta turer men det går som att ja tar mig dig å 5 min på cykel....


Nu ska ja lägga mig tänkte ja. Upp imon å lämna Tindra i skolan å sen hem å ringa en massa samtal sen vidare å jobba 13-17... De ordinarie ska på kurs...

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards