Alla inlägg under januari 2013

Av Ulrica Petersson - 30 januari 2013 12:40

I fredags slutade ja mitt vik så nu går man bara å väntar på sms. Men fredagen slutade inte som man ville. Efter jobbet hämtade gubben mig å vi åkte å köpte en ny mobil till mig då Julias ha pajat så hon fick min iPhone 3 ä ja köpte en iPhone 4. Vi skulle ha gått på kalas på kvällen men Moa ringde runt 12 tiden å va jätte dålig så vi fick va hemma. Åkte en sväng till Eksjö för att handla när vi står inne i mat affären ringer Moa å ä jätte ledsen hon hade klivit på en glasbit så ja fick ringa min bror å be honom åka ner å ta bort den.
På lördagen va i sporthallen för Tindra spelade match, ja kollade på första då Moa låg hemma jätte dålig. Tindra stod i målet den fösta matchen. Andra matchen spelade hon ute å gjorde mål å det missade ja, 10 min innan de åkte hem så blev Julia dålig å på kvällen började Tindra må dåligt. Så idag ä Moa i skolan Julia ska gå inom å Tindra blir hemma hela veckan så hon fortfarande ha feber å ont i örat. Själv börjar ja bli dålig, ont i huvudet, kroppen å fryser, det va så det började med barnen. Så himla typiskt om ja blir sjuk nu när ja ska jobba i helgen. Få se hur ja mår i mon när ja vaknar. Ja ber så möe om ursäkt om det före kommer stavfel då mobilen väljer ord som den vill.
Nu ska ja ta lite kaffe å krypa in under min pläd framför tv å datorn / ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards