Alla inlägg under juni 2012

Av Ulrica Petersson - 19 juni 2012 17:51

tänkte jag göra denna vecka, men ja ska jobba lite på midsommarafton. 7:30-12... Min knä känns lite bättre men helt bra är det inte... Men ja passar på att vila så möe det bara går...


Men måste ta tag i lite här hemma ändå, tvättenhögen blir bara större å större så imon få det bli att tvätta... Ska ta å sätta på värmen i torkrummet igen, så tvätten torkar lite fortare.. Sen blir det till att ställa ut ställningarna på altanen... Så även om det regnar så kan tvätten hänga ute...


Väntar på att gubben ska komma hem från jobbet blev övertid idag å troligen imon oxå... sen få vi se på torsdag... Moa å Julia är med kompisar å ha inte varit hemma sen igår så bara att vänta på att de ska trilla in oxå... Vore ju treligt att se dem...


Som tur är så ha det inte varit nått mer skit nu men ja kommer att säga endel om de ringer här.. För ja släpper inte fram några samtal från dessa personer...


Nu ska ja sätta på lite kaffe å hoppas på att gubben ä på väg hem..


/ Ullizz

Av Ulrica Petersson - 15 juni 2012 15:56

saken i mig har kommit fram å den kommer att finnas där när de ringer hit...


Nu ser man va de går för de små liven men det är inget idee att de ringer hit å ska prata med en viss dam för de samtalen kommer jag inte att släppa fram.. Nu så få det vara nog med denna skit...


Men en vacker dag så kommer det att slå tillbaka på dem själva... Man ska inte gräva en gropp för andra för då faller man själv där i....


Så himla möe ja skulle vilja skriva ner här men sen vet man inte hur möe man vågar skriva heller.. För sm ja säger till barnen säg inget skriv inget då ha ni ryggen fri...


Men en sak ska ja skriva å det ä att det är så jäkla fel att BJUDA EN HEL KLASS PÅ FEST UTOM 1 ELEV SOM MAN SKITER I....


ha det gött/ ullizz

Av Ulrica Petersson - 13 juni 2012 11:10

ta slut.. När det väl ha löst sig med ett problem så dyker nästa upp... Det som hände i helgen har rätts ut å så när väl de ä gjort ja då händer det en sak till.. Börjar fundera på va det är som händer, fattar inte att det bara få vara så här.. Så det blev fler samtal  i dag så få vi hoppas att även detta löser sig på ett bra sätt..


Ska snart iväg å jobba en lite kort tur 12-16 som jag vet just nu men man ska aldrig säga aldrig.. allt kan hända...




/ Ullizz

Av Ulrica Petersson - 11 juni 2012 22:31

Så idag fick jag ett mejl. Blev glad att det finns de som bry sig när de få veta lite saker. Känns skönt att personerna som är inblandade vet om allt. Så nu ä det bara att hoppas på att det blir så bra som möjligt för alla inblandande.Få även hoppas att mötet går bra imon. Sen få vi se va som händer.Sommarlovet närmar sig med stora kliv å det kan nog va bra för många. Längtar så kan ja lova.Nu ska ja sova en ny dag imon. / ullizz

Av Ulrica Petersson - 10 juni 2012 19:59

Det har hänt en sak i helgen som har fått bägaren att rinna över, nu skyr jag inga medel kan jag lova.. Är så jäkla trött på detta men som sagt så gick det för långt i helgen... Är så himla arg just nu så endel ska vara glada att de inte är i min närvaro just nu. Kan lova att det även finns andra som är lika arg, finns snart bara en utväg att gå å det kommer vi att göra om det skulle behövas...


Annars har det varit lugnt här, vi hoppade Tindras klassfest då vi tyckte att det va för dåligt väder med tanke på alla regnskurar som kom. Har även vräkt ner idag lite tråkigt vill ha lite åska oxå så man slipper denna huvudvärk...  Imon ska man inte göra så möe en ska försöka fixa lite här hemma å som det ser ut nu så ska ja inte jobba förren på onsdag... Men som sagt så vet man aldrig när man är vikarie....


Nu ska jag se om ja orkar att skriva ner lite mer tankar i min dagbok men risken finns att jag är för arg för att göra det idag...


Ha det så gött / Ullizz

Av Ulrica Petersson - 4 juni 2012 10:52

På för fullt just nu.. I fredags var vi på liseberg å det var kanon kul, va hemma vid 2 tiden på natten. Sen i lördags var jag å 2 vänner i Pilaboparken i Anneberg. Hade en kanon kväll å va hemma även denna natt vid 2 tiden. Sen igår söndag så jobbade jag 12-20... ska även jobba ikväll 14-20 så det bara rullar på... Det efterlängtande sommarlovet är på ingång oxå. Har aldrig längtat efter ett lov på detta sätt som jag gör nu..

Men det finns en anledning till det...


Ska snart fixa lite mat sen ska ja göra mig klar för att gå å jobba...

Imon kväll ska man iväg på klassfest i Tindras klass sen är de avklarade.. På onsdag är barnen lediga å Moa ska med kören har sång uppträdande... Så om vädret är ok så blir det till att åka å kolla på dem...


Nähä nu ska jag fixa med lite innan det är dax att göra mat....


/ Ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards