Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ulrica Petersson - 1 mars 2009 19:30

jaha då har vi haft vårat startparty. det har gått kanon ska ja säga. fick bonus så vi kunde köpa in lite nya produkter. så himla roligt... hoppas bara att vi får ihop våra 6 bokningar vi måste ha .. måste ha våra bokningar klara till senast torsdag. väntar svar från 4 st så ja hoppas att de kan meddela oss senast onsdag kväll så ja vet när ja pratar med min chef på torsdag när vi ska ha dem...
så ni som ska lämna besked å läser detta snälla kontakta mig så vi kan bestämma datum å tid....
ska kolla med min chef om hur möe reklam ja få säga å om ja få skriva ut här vilket bolag ja säljer för innan ja gör det.. men de som känner mig vet ju va det ä för något ja håller på med..
ä nu skit slut i mina fötter så att säga.. måste tänka på att ha med mig inneskor när ja åker runt annars kommer min hälar snart va kapput...
dagen ha varit lång men gått rätt så fort.. gick till svägerskan starx efter 11 å kom hem för nu vid 10 över 7... ska fixa mig lite å käka å ta mig lite att dricka känner ja... ä så himla sugen på kall äpple juice.. ska bli mumma...
nu bråka mina barn som vanligt bli så himla trött på dem ska ja säga... men som sagt så ä det väl så det ska vara syskon emellan tro nog vi va lika dana när vi va yngre...
nähä nu ska ja fixa mig nån macka å lite kaffe.. sen ska ja kolla runt lite här på sidorna ja läser sen så ha ja lite pappers arbete att göra...  ha det så himla gött.....

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards