Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ulrica Petersson - 1 januari 2011 21:15

Jaha då va det ett nytt år å mitt löfte blev som vanligt att inte lova nått, kan ju ändå inte håll det. Men aj lovade mig sj för ett tag sedan att ja ska dra ner på rökandet så det få blir så... Finns så möe annat man kan göra för dem pengarna. Mitt mål är att kunna sluta röka.. Få bara hoppas att ja nu klarar detta men ja vill så gärna gör det...


I dag har bara varit slappa dag. kom inte i säng förren efter 3 inatt å sov till 11... Ska ta å försöka lägga mig tidigt ikväll då ja ska upp å jobba imon, börjar 7-10 så det ä inte något långt pass men et ä helt ok då en säng...


Moa ska sova hos en kompis inatt så ja håller tummarna nu att hon inte ringer å ska hem.. Då hon det senaste året inte ha fixat att sova borta. Julia sover hos min syster å hennes familj, så det ä bara lilla Tindra hemma. Med det gillar hon att få vara sj med mamma å pappa...


Har idag beställt ny stämpel å visitkort så man har när man ä ute på visningar. De andra ä det fel adress på så det känns inte rätt å så ä det inte bara ja utan svägerskan ä ju med oxå... Så nu står båda hon å ja med å våra mobilnr å även våran gemensamma mejl som ja skapade idag.. Känns lite mer rätt så, å när ja få grejerna om 3 eckor så slipper vi sitta å skriva för hand... Det är ganska jobbigt kan ja lova....


Nu sak ja kolla klart på Fångarna På Fortet .... / Ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards