Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Ulrica Petersson - 12 januari 2011 13:30

Ja just som rubriken lyder. Har på något vis lyckats sträcka mig i nacken å axlar. Så va ä man nu, jo sjukskriven denna veckan... En himla bra start på viket.. Jag lyckades jobba 3 dagar. Trodde igår att det började bli bättre men ack va ja bedrog mig, för idag är det värre än innan... Känns lite som om ja börjar få inflammation å de tabletter ja har mot värken hjälper inte längre... Så det blir väl till att ringa läkaren å be om något starkare för ja vägrar att gå hemma sjukskriven nu när ja har ett vik.. Vill ju jobba inte gå här å glo...

Skulle behöva städa bort julen oxå men hur fasen ska det gå till. Få sätta gubben å barnen på det i helgen, så man kan få lite ordning här... Känns även att det skulle behövas tvättas lite.. Få se om min stora tjej kan hjälpa mig att ladda tvättmaskinen så kan ja ladda med tvättmedel, sen få gubben hänga tvätten ikväll...


Har sådan tur att min mamma skulle över hit å hämta min systers 2 barn så hon hämtar Tindra oxå i skolan å kör hem henne så ja slipper gå ut igen....Tårarna bara rann på mig när ja hade varit å lämnat henne i skolan....


Kan säga att detta inlägg tar tid att skriva då det värker så i axlarna när ja skriver kan ja säga att ja har hållit på i 20 min att skriva dessa rader. Men vill skriva av mig lite .

Nog klagat nu.


Annars händer det inte så möe här. I lördags var jag å hade visning å det gick jätte bra. Det va fest efter oxå så det kan hända att ja även där gjorde nått som ja inte skulle ha gjort, det vet man ju aldrig.. Kan säga att ja hade jätte trevligt i allafall. Snart blir det igen fast denna gången blir vi bara tjejer, ska bli kanon trevligt. Fast ja ska nog ta det lite lugnare då, få ta å lova mig detta...


Snart kommer mina tjejer hem en stund, sen ska Moa å Julia på Innebandy..


Nu ska ja se om ja kan fixa lite middag. / Ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards