Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ulrica Petersson - 4 januari 2011 15:45

Detta året har börjat så himla bra tycker ja. Igår ringde en kvinna från vik å frågade mig om ja kunde tänka mig att jobba heltid i 4-5 veckor. Självklart svarar jag Ja, lite senare på kvällen ringde chefen på den avdelningen å frågade mig. Jag tackade ja till 4-5 veckor heltids vik. Kan bli längre bero på den person ja ska jobba för ha skadat handleden. Så nu har ja gått greja med bussar å barnvakt då ja inte har körkort, ha ju tur så kan mina tider passa med någon man känner som jobbar istan. Men man få se va som händer, roligt ska det bli iallafall...


Det känns som om allt nu kommer att vända å rulla på. Få hoppas att ja få fler vik sen efter detta. Ha bestämt mig för att försöka komma in som vikarie på flera ställen, få hoppas att ja få vara vikarie på detta ställe...


Så imon börjar allvaret så det blir upp tidigt å isäng tidigt, få hoppas att barnen oxå kan komma isäng på kvällarna nu...


Börjar med att jobba kväll så det ska bli spännande med de 3 ur personalen som ja träffade idag ä jätte trevlig, så ja vet att detta kommer att bli kanon veckor.... Funderar på vad vi ska ha till mat idag måste vara någon som ja kan ha med mig imon att äta... Sen få ja funderar på va ja ska göra för matlådor att ha med mig... / Ullizz

Presentation

Livet med Ullizz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besökare

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards